Użytkowniku, zapoznaj się z nasza Polityką Prywatności, zgodnie z RODO dowiesz się z niej jakie dane przetwarzamy, kto jest Administratorem Danych i jakie masz prawa. 

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatności

zamknij

ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z PROWADZENIEM BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ PRZEZ AKUNA POLSKA SP. Z O.O.


Ochrona danych jest kwestią zaufania, a zaufanie użytkowników jest dla nas bardzo ważne. Abyś podczas prowadzenia z nami komunikacji e-mail czuł się bezpiecznie, przy przetwarzaniu danych osobowych ściśle przestrzegamy postanowień ustawowych. W tym miejscu chcielibyśmy poinformować o naszych zasadach gromadzenia i wykorzystania danych. Poniższe oświadczenie o ochronie danych informuje o tym, jakie dane użytkowników są gromadzone na naszych i w jaki sposób są przetwarzane, a także do kogo należy się zwrócić w sprawach z tym związanych.

  1. Administratorem danych osobowych jest Akuna Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Lubiny 10C.
  2. Kontakt w sprawie danych osobowych możliwy jest poprzez adres mailowy [email protected]
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celach:
    1. w celu prowadzenia korespondencji przez e-mail na podstawie art.6 ust 1 pkt. (b (czynności niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) lub art6. ust.1 pkt (f. (dochodzenie możliwych roszczeń).
  4. W zależności od tego jakie dane przetwarzamy odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi:
    1. Hostingu.
    2. Wsparcia IT.
    3. Usługi prawne, podatkowe oraz firmy z obszaru obsługi księgowej.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  6. Przechowywanie danych:
    1. Dane dotyczące prowadzenia korespondencji przechowywane będą przez okres 5 lat (poczta e-mail) lub przez okres potrzebny do ustalenia i obrony roszczeń.
  7. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Klient ma prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  9. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, ale wymagane do prowadzenia komunikacji e-mail.