Użytkowniku, zapoznaj się z nasza Polityką Prywatności, zgodnie z RODO dowiesz się z niej jakie dane przetwarzamy, kto jest Administratorem Danych i jakie masz prawa. 

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatności

zamknij

ODSTĄPIENIE OD UMOWY - ZWROT TOWARU

Dokonując zakupu w sklepie internetowym akuna.pl masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Możesz dokonać zwrotu całego lub części zamówienia. Pamiętaj, że zwracany towar musi być pełnowartościowy.

Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powiadom nas o swojej decyzji w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia. Możesz nam ją przekazać wysyłając odpowiedni formularz na adres biuro@akuna.pl, a zwracane towary (wraz z formularzem) odesłać na własny koszt w ciągu 14 dni od momentu poinformowania nas o tym fakcie na adres Akuna Polska Sp. z o.o., ul. 11 Listopada 11 40-387 Katowice.

Po otrzymaniu od Ciebie towarów wraz z formularzem odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu wpłaconych środków. Zwrócimy je stosownie do sposobu płatności, jaki wybrałeś na etapie składania zamówienia, tj.:

  • na numer konta (lub karty), za pomocą którego dokonałeś zapłaty za zamówienie – jeśli zamówienie było opłacone z góry,
  • na numer konta, który wskazałeś na formularzu zwrotu – jeśli zamówienie było opłacone przy odbiorze. 

Oświadczenie odstąpienia od umowy.doc

REKLAMACJE

Zamawiając produkty w sklepie internetowym akuna.pl, prowadzonym przez Akuna Polska Sp. z o.o., masz prawo do złożenia reklamacji, gdy produkt jest wadliwy lub nie spełnia warunków zawartej umowy.

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi, bądź przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady e-mailem na adres danuta.marczak@akuna.pl.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów i formularza z opisem przyczyny reklamacji i oczekiwań dotyczących sposobu jej rozpatrzenia.

Skontaktujemy się z Tobą po rozpatrzeniu reklamacji.

Zgłoszenie reklamacyjne.doc

POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

Klienci będący konsumentami mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której konsumenci mogą składać skargi. Dostępna jest pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr